piątek, 29 sierpnia 2014

Niewiele osób wie, kim tak naprawdę jestem. Wiele z moich klientów, a także kolegów i koleżanek z branży sądzi, że jestem młodą szczęściarą, której wszystko przychodzi łatwo i bezproblemowo. Kiedyś tak nie było. W latach 2009-2012 cierpiałam na chorobe zwaną Anoreksja. Przejawiały się u mnie także ataki bulimii i ortoreksji. Przeżywałam wewnętrzny dramat. 5 lat funcjonowałam z zanikiem miesiączki, którą w zasadzie odzyskałam w zeszłym roku. Dla chudości byłam gotowa wpędzić się do trumny. Mimo wszystko jakaś część mnie zechciała z tym walczyć. I tak też się stało. 



Od 4 lat ciężko pracuje nad sobą w psychoanalizie. Kiedyś po to, aby nie bać się jeść, teraz aby stawać się coraz bardziej świadomym człowiekiem, dobrym trenerem i coachem.

Opowiadam Wam tą historię, aby pokazać, dlaczego zajmuję się tym czym zajmuję. Praca jako instruktor w Pure Fitness tknęła we mnie życie (najwieksze podziękowania dla Cezarego Mrozowicza, który podał mi pomocną dłoń, kiedy tak bardzo jej potrzebowałam). Nauczyłam się dzielić z ludzmi swoją siłą i pogodą ducha, a oni w zamian ofiarowili mi to samo.
Dzisiaj, opócz tego że jestem instruktorem i trenerem, jestem także Life Coachem w organizacj ICC Poland oraz Diet Coachem. Właśnie dlatego, aby przekazać Wam to czego sama się nauczyłam: "Sukces jest w każdym z nas. Trzeba po prostu po niego sięgnąć".

Ja skorzystałam i nadal korzystam z pomocy. Taką samą pomoc i motywacje chcę ofiarować także Tobie.

Pozdrawiam,
Agnieszka Wierciak
Certified International Coach ICC, dypl Diet Coach, trener, instruktor fitness, instruktor indoor cycling





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz